Julstress!


Såhär kan det se ut när man bakar pepparkakor!
Situationen är denna- jag hinner inte med. Det är redan den 14de December och på torsdag fyller jag år, vad hände där liksom? Det var ju precis den 3de December, snön höl på som värst och juleplanerna smög runt lite. Nu är det fullt pådrag och det är jul om tio dagar...TIO JÄVLA DAGAR!
Jag är helt lost. Och jag som hunnit julbaka och fixa en hel del, hur har jag kunnat missa att dagarna liksom har fortsatt? Nej, tacka vet jag när man studerade, då blev man titt som tätt påminnd om vinlken dag som var vilken och hur många dagar det var till nästa lov. Nu måste man alltså hålla koll på sånt själv? Jobbigt läge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0