Sunday all over

Idag har varit en äkta söndag, hela vägen ut i fingerspetsarna har det känts som hemsk söndag. Inte dåligt så man måste gå i skolan men tillräckligt för att man ska få ångest över det bortspolade lovet och över att det imorogn är måndag. Oh my is all I have to say.

Gårdagen var helt OK, det blev ju lite trist på slutet, men det är sånt som händer ibland och då måste man tackla det när det kommer. Är glad att jag fanns till hands och att Du inte behövde vara ensam♥. Tidigare hade jag kanske inte jätteroligt men inte heller tråkigt, det roligaste var att träffa S och få en ordentlig bild av honom. I min bok är han helt klart godkänd, gogogo. Folket var festliga men det satt inte där för mig, tur då att min mamma är en ängel som sitter i en iskall bil på stationen i Ystad och väntar i nästan en timme, it's GOLDEN!

No I don't like Mondays, I just wanna shot the whole day down

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0