Gårdagen

Ja det var ju fest igår, som bekant. Det blev riktigt bra till slut men guuuud vad det var folk ute, när vi skulle checka ut jackorna fick vi stå och bli nästan ihjälklämda i 40 minuter. Träffade massor med folk och hade helt enkelt galet roligt. Trots att min kavaj egentligen var för liten, med ingen såg det så då gjorde det ju heller inget.

Idag har jag inte kunnat göra så mycket, det när nu lite mindre än ett dygn sedan jag slutade dricka och jag är ännu inte helt återställd, magen gör ont och huvudet dunkar (mindre än innan, men ändå!).
När jag vaknade så trodde jag att det var ute med mig, fy fan, baksmälla är aldrig roligt, speciellt inte när man inte kan bota den, inte ens försöka! Jag tror dock inte att det finns någon risk att detta har avskräckt mig att fortsätta festa i framtiden :)

Bilder kommer senare, loooovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0