AHIJ

Igårkväll såg jag och ett par riktigt goa tjajor Gaby and the Guns på Hedmanska gården i Malmö. Det var en riktigt bra spelning och efter så köpte jag skivan av Gaby och tog mod till mig att fråga om jag kunde få en bild av henne och mig, jag ser ut som en nörd på bilden så jag vet inte om jag ska låta någon annan se den men kul att ha den är det iaf.
Efter spelningen så begav vi oss till Folkets park där det var allmänt festligt och mysigt. När jag kommer hem till mitt rum så slog all spriten på samtidigt och jag blev dragentjaj_91-som-snubblar-in-i-möblerna. Kokte nudlar och myttade med Micka i köket. Idag har jag varit slagen, all day long.
Nu kommer Mickas man hit och jag pallar inte, le löl säger jag bara. Lyssna på Gaby och pistolerna istället.


Kommentarer
Postat av: maajjjjeeee the tjaj!

aaaah gaby and the guns<3<3 sa synd att jag missade dom;( lite lissen blev jag faktiskt.

hehe! nu ar det bara en vecka kvar tills jag kommer hem! saaaaknar diiiiiiiiiig!! kjjeerlejk till dig loovie!<3

2010-07-05 @ 17:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0