riverside motherfucker

Imorgon är det den grande dagen, teoriprovet är uppskrivet i kalendern och på förmiddagen ska det få slag! Jag fixade nyss skjuts in till stan så det är inga problems. Självfallet har jag sett till att plugga, typ lite. Men jag känner mig lugn förbered på vad som kommer.

Idag har jag och Cia haft en chill dag som vi spenderade delvis i Tomelilla, av alla ställen. Trevligt I must say. På second hand i stan fyndade jag en relativt ful skjorta som är lite mysig.
NO NERVES, bara lite. Måste nanna lite nu, ska ju både skriva prov imorgon och jobba!

Skrev ett annat prov idag, hade pluggat noll men jag var still den som kunde mest i salen. Det höjer alltid ens självförtroende lite! Nu är jag licensed to deal drugs to old folks, dangerous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0