slag har jag fått, men inte så det räcker

Livet är fortfarande ganska uppochner här hos mig, studenten har inte riktigt sjunkit in. Jag tror inte den dågonsin kommer göra det, känns fan itne så just nu. Men le löl på allt. Det är så jävla myttigt just nu.
Alla mina dagar sedan studenten har varit fullspäckade med aktiviteter och jag hinner knappt andas och tänka, men det är kanske bra! Denna veckan har jag planer alla dagar som kommer också.

Lista! (så ni vet att jag inte ljuger)

Måndag
var på banken med mamma
fikade med Mäjje@her casa
myttade i telefon

Tisdag
var på utbildning från 08.30-16.00
fikade med tjejer på EH i ett par timmar
Myttade med Micka här hemma
fick översvämning i badrummet

Onsdag
promenix med Rapp
Ystad för mer umgänge
avskedsfest i Hedeskoga

Torsdag
ev. gå ut med Rapp, om jag hinner
körlektion
lyftutbildning
gråta för att Mäjje åker

Fredag
promenixa med Rapp
fest på kvällen så jag måste fixa litta för det

Lördag
myskväll med mamma och Micka
ev. bli full

Söndag
loppis med Micka


Jiodå fan vilken fest!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0