klockan är mycket

Klockan är fruktanvsärt mycket, helt hemskt mycket känns det som. Jag måste gå upp om mindre än tre timmar och ajg kan helt enkelt inte somna. Det är fysiskt omöjligt. Jag har legat och försökt sova i två och en halv timme utan större framgång, bestämde mig för att om jag ändå ska vara vaken så måste jag göra lite nytta. Skrev en uppsats om Christian Tyrann. Pratar nu med Vicky och blir sugen på frukost.
Jag tror jag ska gå och duscha och sen käka lite frukost. Blir jag trött kan jag ju alltid sova på soffan eller på filosofin.

Innan mailade jag en kille om en design till min tatuering, jag är pepp på hans svar. VÄNTAR. Meanwhile så kan ni ju checka hans blogg. KLICKA

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag berättar sen love!<3

2010-05-18 @ 08:31:04
URL: http://isamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0