eller inte?

Efter att ha undersökt situationen lite mer ingående så inser jag att det var för bra för att vara sant. nu kommer jag ihåg varför jag backade förra gången jag kollade in utbildningar i Danmark.
Det finns inget som heter studentkorridor i det landet. Bara elevhjem i 20 veckor. Sen har jag ingen aning om hur man hyr en lägenhet i Danmark, blir knäpp av deras kommunhemsidor. Malmö är ju uteslutet eftersom jag inte är student i Sverige så kan jag inte bo i en sån och andra finns inte alls att få.
Närmsta skolan med den utbildningen jag vill ha ligger i Ringsted, 2 timmar från Ystad. Ska jag vara i Ringsted 04.00 på morgonen så kan det ju tänkas att problemen hopar sig om jag inte kan bo i eller nära Danmark.

GNÄLL GNÄLL GNÄLL! JAG VET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0