ingen lycklig

när man frågar hur mycket ska jag ge? svarar dom bara mer, mer, mer!

Idag firade vi le Emmylies 20 år och åt god mat, för god mat.
Men efter kaskadspya så var min mage ganska tom och då tackade jag inte nej till smaskig mat!
Fick världens sjukaste migrän på jobbet idag, jag var seriöst säker på att jag skulle svimma eller bara spy över matvagnarna. Fick sluta tidigare och körde hem, kommer innanför dörren och nästan exakt 30 sekunder senare står jag lutad över toastolen och spyr som ett svin. Däckar i sängen och vaknar ett par timmar senare med reducerad huvudvärk.
Hade jag väntat med att åka hem från jobbet så hade spyan landat på instrumentbrädan, den hade inte kunnat stoppas.
Ska. aldrig. mer. köra. med. migrän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0