Utmanad!

Cassesandra utmanade mig och jag är inte sen att anta utmaningen!

1. Kärleken i mitt liv: Räcker till många

2. Min favoritfärg är: Grön

3. Jag är fantastiskt glad: Över att jobbmötet idag gick så pass bra som det gjorde, hej timanställd!

4. Jag vet fortfarande inte: Om morgondagen kommer bli en bra dag

5. Min dröm är: Att vara riktigt lycklig

6. Jag tror: Att "What goes around comes around"

7. Jag kommer förmodligen aldrig: Kunna sluta tänka på alla ögonblicken som runnit ut i sanden men jag ville göra något med egentligen



Kommentarer
Postat av: Cassie

Fan va kul med timanställning! vart blev det nånstans?:)

2010-09-24 @ 07:11:42
URL: http://irisgoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0