Detsamma. Igen.

Jag brukar inte posta hela låttexter, det kan vara så drygt att läsa/scrolla förbi ett jättelångt inlägg. Men alltså texten till låten som postades igår, Detsamma med Thomas Stenström, ja den är bara så bra. Det bara klickade till där någonstans och jag brukar inte mytta om saker som detta här men ja, idag väljer jag att göra det.

Lalalalalala x6

Vi är förlorare jag och du
Ingen av oss vågar tala ut
Ingen av oss säger vad vi känner
Står vi här men vi är bara vänner
Finns inga vinnare i lekar för två
Inga vinnare det är bara så
Och om allting skulle falla imorgon så vill jag veta att du visste hur jag kände det då

Är det uppenbart för dig?
Det känns så uppenbart för mig!
Är det uppenbart för dig?
För om det innebär att du och jag
Aldrig mötte morgondagen
Så vill jag veta att du kände om känslorna var sanna
Känner du detsamma, detsamma, detsamma som mig
För om det innebär att du och jag
Aldrig mötte morgondagen
Så vill jag veta att du kände om känslorna var sanna
Känner du detsamma, detsamma, detsamma som mig

Och du kan tolka det hur du vill
Och vi kan fortsätta stå still
Vi kan låtsas som ingenting
Men vi ljuger för oss själva nu
fFnns inga vinnare i lekar för två
Inga vinnare det är bara så
Och om allting skulle falla imorgon så vill jag veta att du visste hur jag kände det då

Är det uppenbart för dig?
Det är så uppenbart för mig!
Är det uppenbart för dig?
För om det innebär att du och jag
Aldrig mötte morgondagen
Så vill jag veta att du kände om känslorna var sanna
Känner du detsamma, detsamma, detsamma som mig
För om det innebär att du och jag
Aldrig mötte morgondagen
Så vill jag veta att du kände om känslorna var sanna
Känner du detsamma, detsamma, detsamma som mig

lalalalalala x3
(Känner du detsamma)
Ha, vill inte vänta mer
Kan inte vänta mer
Du känner samma som mig
Vill inte vänta mer
Kan inte vänta mer
Du känner samma som mig

För om det innebär att du och jag
Aldrig mötte morgondagen
Så vill jag veta att du kände om känslorna var sanna
Känner du detsamma, detsamma, detsamma som mig
För om det innebär att du och jag
Aldrig mötte morgondagen
Så vill jag veta att du kände om känslorna var sanna
Känner du detsamma, detsamma, detsamma som mig

lalalalalala x3
Känner du samma som mig, samma som mig
Samma som mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0