du kan inte tiga när sanningen blivit genant

Nu är jag lite mer sansad, fortfarande uppretad, men inte pissed off som jag varit hela dagen. Det hjälpte att sluta mytta och att hälsa på hos Cia och se dagens Big Brother.
Jag hoppas att jag inte ska behöva gå och vara lättretlig hela veckan, då kommer jag bli arg för att jag inte kan vara på bra humör.

Men nu är myttandet slut. Inget mera mytt. Längtar till helgen som fan, dock måste det vara tisdag, onsdag och torsdag innan det kan bli fredag. Än så länge är två av de dagarna arbetsdagar, jag pallar inte lägga mer på det. Två räcker denna veckan! Tack

Kommentarer
Postat av: Terese

Bra att peppen kommer tillbaka, du ska dansa med mig på lördag :D

2011-03-01 @ 00:51:26
URL: http://veux.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0