leuna pengar

Idag jobbade jag hela dagen, ska göra detsamma på lördag och söndag. Skulle väl inte kalla helgen för en jätterolig sådan, speciellt inte eftersom jag måste jobba med das number one RETARD på söndag. Ett riktigt tvättäkta pucko! Bra jobbat där killen...

Jag tröstar mig själv med att jag efter allt jobb ska raida hos Emmylie och kolla på Oscarsgalan, en utmaning efter att ha gått upp vid sex, dygna ftw!
Om jag är dålig på updates så vet das people varför, jag sover eller kan helt enkelt inte bilda läsbara meningar.

Hope y'all have an awsome weekend!

Kommentarer
Postat av: T'res

Fyfan vad nice det kommer bli med Oscars. Ta på finklänning!

2011-02-25 @ 20:31:38
URL: http://veux.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0