Maj

Knotar på med nästa månad!

Maj, vilken månad. Det var slutspurt i skolan och livet var helvetiskt hårt, fram till den där sista maj-veckan när man började längta till helgen och till det Hässleholm man skulle besöka. Allt lyckades och det blev inga IG!
I Hässleholm bjöds det på festival, vilken festival sen. Drama och musik. Den var riktigt bra! Jag såg Thåström, Maskinen, Familjen, bob hund, Gaby and the Guns, Johnossi, Hives, Anttila och Röyksopp för att nämna några!
Innan vi hann åka på festival och vakna mitt i natten av ett sönderskuret tält hann Mäjje fylla 20.
Maj var en bra månad, lön för all möda i skolan, sjukt gutti lön sen.

only pic från sirre jag kunde hitta i all hast! passar ba med denna bilden också för skjortans skull, blev ju nästan en obsession där ett tag. Men det är en väldigt bekväm skjorta, eller rättare sagt jag KÄNNER (kände?) mig bekväm i den. S¡esta!-skjortan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0