Oktober

Eftersom jag blivit avbruten av helt fuckat internet så tänker jag köra klart listan idag, hade nog redan varit klar annars. Eller lista och lista, resumé.

I oktober månad 2010. Ja vad hände då egentligen?
Jag började jobba på riktigt i resursen för köksenheten, var runt på en hel massa ställen och träffade många myttiga människor.
Emmylie fyllde 20.
Bokstoppet, löftet om bokstopp gav jag i oktober! Och inte fan har jag läst klart än! Dåligt av mig.
Jag var i Småland på älgjakt för 3dje året i rad. Jag och Cia bakade lussekatter utan saffran i Lund hos Vicky och var i skogen och fotade (bla en del av de analoga bilderna jag nyss postade.)

Jag skaffade flickr!


Kommentarer
Postat av: Tonynelly

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2011-05-27 @ 08:14:13
URL: http://tonynelly.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0