September

Den 1a september blev jag godkänd. Jag fick mitt körkort, äntligen kändes det som. Jag tror inte jag hade orkat kugga en gång till.
Efter det blev september en glad månad. Jag skrev in mig arbetsförnedringen (woho...).
Sen åkte jag och Cia till Kreta närmare bestämt Rethymnon. Såhär i efterhand inser iaf jag hur lyckad resan faktiskt var, hur mycket jag behövde få lite sommar efter att ha jobbat som en tok hela den svenska sommaren. Uppvilad trodde jag liskom inte fanns på riktigt men det blev jag på resan. Den var härlig helt enkelt.





(Cias bilder)


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Förlåt hjärtat, men datorn har varit sönder, men jag lovar att jag ska uppdatera! Vi måste ses, vill ut i helgen, på?

2011-01-13 @ 18:29:54
URL: http://irisgoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0