hold om mig, det er hvad jeg vil du skal

Hånd i hånd, ved stranden, solen den går ned
Tæt ind til hinanden, stille fred
Jeg tænker på hvor godt det ku´ bli´
Himlen krydses af en jager
Der flyver lavt mod byen
Aldrig mere er vi fri af frygten
Den rammer os som lyn
Mens vi tænker på hvor godt det ku bli´.

Hold om mig, bliv ved
Hold fast i hvor godt det ku´ bli´

Vi lever livet, føder børn
Er som fredelige gidsler
Finder os i terror og krig
Sålænge vi selv går fri.
Jeg tænker på hvor godt det ku´ bli´.

Hold om mig, bliv ved
Hold fast i hvor godt det ku´ bli´

Vi er som himlens stjerner, i tusindtal
Bliv ikke træt,
Vi har ret til at leve uden krig
Jeg tænker på hvor godt det ku´ bli´

Hold om mig, bliv ved
Hold fast i hvor godt det ku´ bli´
Hold om mig, bliv ved
Hold fast i hvor godt det ku´ bli´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0