weird!

Jag har skrivit två inlägg de senaste dagarna! Men tydligen kom inget fram. Lite lissen på det, men what to do?
Hursomhelst så har jag varit något bitter de senaste två dagarna, nästan ohälsosamt bitter. Kan bero på överdosen av glädje som jag fick i fredags, som berodde på att det var den bästa fucking dagen på sjukt länge.
Sen bittrade allt till sig, jag fick rent fysisk bitterhet också (även kallad PMS). Nu har jag bittrat sönder och är on TOP IGEN!

GLÄDJE, JOY, HELT FUCKING FAB!
Allt är bra. Så är det bara så. Det som är dåligt är för tillfället glömt. Ska förska att aldrig mer tänka på det som är bad, blir ju bara depp. (Det känns bra att vara überoptimist, jag kör på detta så länge det funkar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0