blå plåster på mina fingrar

Detta gick ju relativt smärtfritt! Det är torsdag, jag tror hela tiden det är fredag men det gör inget va. För idag är det min fredag och sen följer två lördagar på raken!
Andra dagens jobba denna veckan är kirrat och det var inte allt för jobbigt, fick inte riktigt lika mycket skit. Dock berodde det på att en av de andra tabbade sig ganska grovt för typ hundrade gången, det tackar jag för! Samtidigt som jag känner medlidande för den andra tjejen, men bara lite.

Sen skadade jag mig när jag skulle rengöra skärmaskinen, så nu har jag två blå plåster på högerhanden.

(och nej Cia, det var inte för att jag var klumpig som jag skar mig)


Kommentarer
Postat av: Anonym

JO DET VAR DET!!!!!!!!!!

2011-03-04 @ 10:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0