day 07 - a song that reminds you of a certain event

Nu tycker jag det börjar bli svårt, vissa av kategorierna är ganska lika varandra. Men jag ska göra mitt bästa!
En låt som påminner mig om en speciell händelse?

okej nu har jag haft detta inlägg pausat i nästan fem timmar, jag har allvarliga problem med detta.

Nu väljer jag och så får det vara.
M.I.A. - Paper Planes låten är för all framtid sammanbunden med Siesta! -09. Joel har en blå peruk och sjunger "my neck my back.." alla sjunger denna låten, campet spelar den. Sommaren -09 blev på många sätt denna låten.

I fly like paper, get high like planes

Kommentarer
Postat av: terese

Attans du! Jag tänkte ju ta samma låt där : )

2011-03-10 @ 20:02:30
URL: http://veuxveux.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0