day 13 - a song that is a guilty pleasure

Riktigt guilty pleasure, hatar att jag älskar denna låten! Anledningen att jag älskar den, och alltid kommer att göra det, är delvis för att den, som man ser i videon, är med i filmen Top Gun som också är guilty pleasure för mig. Filmen är på vissa sätt som en slags "theme movie" som följde mina unga tonår.


när man ändå bekänner saker kan jag berätta att jag stått (lite för berusad) på knä och sjungit denna låten med världens inlevelse på en fest. På hemlig ort. Spelas denna låten när jag druckit för mycket så slutar det inte vackert kan jag avslöja, med förhoppning att detta avslöjande aldrig kommer användas emot mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0