när jag var liten försvann jag in i tv:n och förvandlades till en pansarvagn med en dröm

Jobbet idag var tråkigare än vanligt, fick massa skit för att kuken jag jobbade med i söndags hade gjort fel. Blev iprincip behandlad som en inkompetent femåring. Fest.

Så kände jag såhär på kvällskvisten att det hade varit snuskigt gott med lite cider men cidern är ute i festlokalen och jag vågar inte gå ut där när alla andra har gått och lagt sig! Det är ju inte ens måne eller något.
Tänkte blanda en god drink, men som vanligt har man inget att blanda med för det ska vara så jävla komplicerade ingredienser till alla jävla blandningar!

Lackheten har smugit sig tillbaka, den står dock och väger på min emotionella tröskel. Jag har inte bjudit in den än så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0