dreadful things

I helgen jobbade jag och när jag inte jobbade var jag bland annat i Malmö med Emmylie. Vi såg nya Pirates och pratade, gutte gutt.
Igår var jag åter på jobb och sen hos optikern och sen fikade jag med Cia, sen fick jag slag. Jävla slag.
Migrän så jag spydde som en kalv på grönbete, herrejävlariminlillalåda-typ. Däckade vid 18 och vaknade inte förrän klockan var två på natten. Idag ringde jag chefen och sa att jag tänkte sova hela daen så att jag istället kan komma imorgon.
Jävla migrän som inte släpper.

Ska sluta whina nu dårå. Berätta en bra sak och det är att jag har ett filmtips, kanske två, i bakfickan som kommer upp inom kort! Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0