när det inte blir som man trodde

..så får man helt enkelt försöka göra det bästa av situationen! Igår letade jag och Micka igenom ALLA foto-fickor som finns i vårt hus.
MISSION: bilder på mamma och pappa och oss alla tillsammans. Det var roligt i början, jätteroligt faktiskt, sen somnade Micka och jag blev sur. Då var det inte riktigt lika kul längre.
Fast vi såg en brittisk film också, den var konstig. Tips på den kommer senare.

Idag har jag tänkt titta på Glee och montera ihop garderoben vi köpte på IKEA, men jag är väldigt sugen på att ta en sväng med kameran. Men sen är det ju alltid mycket roligare att ta bilder på folk istället för bara natur eller något annat mytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0