inte rätt

Ibland vaknar man bara på fel sida, vaknade nog på fel sida av världen idag. Uppenbarligen brukar jag vara glad och prata mycket eftersom jag har blivit frågad ett par gånger idag om det är något som är fel, eftersom jag är så tyst och ser nedstämd ut.
Nästa vecka blir vi igen indelade i nya klasser, dock har jag nog hamnat i den mest fördelaktiga klassen, så slaget på det!

Sen har jag och Emma kommit fram till att det förmodligen är spöken på vårt rum. När vi kommer tillbaka är dörren mellan hallen och själva rummet stängd, vi har inga fönster öpnna så det kan inte vara drag, ingan annan kommer in på rummet och ingen av oss stänger någonsin den dörren. Det är inte heller alltid den är stängd när vi kommer tillbaka. Det är lite obehagligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0