att förstöra för sig själv är det enklaste i livet

Nu har jag mailat till en tatuerare och väntar (något otåligt) på svar om det går att skissa på min idé. Jag vill verkligen göra tatuering snart, jättesnart!
Jag har ju tänkt på det där med tatuering i ganska många år och liksom haft olika idéer men aldrig någon som verkligen fastnat. Men den jag nu kanske planerar att göra är en ett par år gammal idé, det är tänkt att vara som ett slags mönster som i sin tur ska vara stenåldersinspirerat. De bilder/återskapningar jag har sett/läst om angående tatueringar på stenåldern så var det ofta möster i ansiktet eller på händerna som skulle visa vem man var och vilken status man hade. Men jag hade mer tänkt att min tatuering skulle sitta på ryggen.
Och de tatuerare jag tidigare har haft kontakt med har ratat min idé och kommit med (enligt mig) fula skisser på något som var jättelångt från grunden.
Självklart förstår jag om det inte alls går att genomföra, mönster ska tydligen se konstigt ut och inte bli snyggt. Men jag hoppas, hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0