wouffa

Gladgladglad. Jag har bestämt att jag ska släppa allt som är dåligt/mindre bra/jobbigt i mitt liv. Så jag har alltså sagt upp mig från en arbetsplats som jag inte trivdes på. Jag har sagt upp en lägenhet som jag inte vill bo i. Jag har sagt hejdå, en gång för alla, till en jobbig relation (jag vet att jag har sagt det innan, men nu känns det säkert, helt). Jag måste bara fixa allt som jag har kvar här i DK innan jag kan åka hem och leva livet i den dans på rosor som jag nu målat upp det att vara.
Men oroa er icke, jag vet att livet i Sverige inte är det mest flådiga och jag kommer klaga över det också. För så är man, man är aldrig nöjd. Men om det itne finns något man vill ha eller vill ändra på så har man ju inget att sträva efter eller arbeta med.
Mytermyter.
Jag kommer bara vara så glad när jag är färdig med grundförloppet på fredag! Sen hur det går och betyg och sånt det får vara som det är, jag fixar det ändå!

Kommentarer
Postat av: m to the äjje

du är bäst!!! och finast, finast, finast!!! <3<3

2012-04-11 @ 11:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0