långledig!

Idag gick jag av mitt pass klockan 10, skyndade mig ner i metron och rätt ut till Kastrup! Mamma hämtade mig vid stationen i Ystad klockan 12. Jag går inte på förrän måndag morgon klockan 02.
Så skönt det ska bli att ha tid, ordentligt med tid, hemma hos dom man tycker om och mysa.
Har redan hunnit äta hemgjorda semlor med Cia och planera lite.

En annan grej är att jag sedan jag flyttade till Albertslund har gått ner 10 kg. Utan att skänka större tankar på kost eller motion! Uppenbarligen är kombinationen av att flytta hemifrån och börja som bagare rena rama bantningskuren.

Kommentarer
Postat av: Terese

Vilket duktig tjaj! Jag har alltid tänkt att man borde gå upp när man börjar som bagare, p.g.a. konstiga tider och tillgång till mycket mat. Men nice att du gått ner! Sist vi såg såg du väldigt slank ut :) Du har inte kanske tid för en liten fika innan du åker tillbaka? Hör av dig! (Bara om du känner att du har tid!)

2012-02-10 @ 04:33:10
Postat av: Anonym

Duktig tjej! HJärtat glöder av stolthet!

2012-02-11 @ 16:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0