(http://www.myter.com/)

Förra veckan slutade jättebra, var hemma i Sverige i helgen och det var bara skitbra. Bästa helgen!
Tråkigt nog så har denna veckan börjat ganska så kasst. Just nu känner jag inte alls att jag vill vara här. Här finns inget annat än jobbet.
I Sverige finns familj, vänner och en massa andra fina saker som jag saknar varje dag. Hur roligt det nu än må vara att ligga på golvet varje dag och se en film eller två och prata med någon över FB eller MSN...det är helt ärligt inte alls vidare skoj.
För tillfället vill jag inte alls, inte ens försöka mera. Blir bara ledsen hela tiden. Ska jag nu vara här i tre år till och inte göra annat?

Kommentarer
Postat av: EMmylie

Var inte lissen stahaijna! Det är detta de kallar kulturchock! VI pratar om det på torsdag så ska du se att det blir fint! Du kan ju inte ha det gutt om du inte provat detta också, gör nu det mesta av det, du kanske aldrig igen bor i Danmark! Första & sista gången!

lav <3

2012-01-31 @ 21:21:09
Postat av: Terese

Jaaa, lyssna nu på Emmylie! Förstår att allt känns litte bajs nu, men jag tror det blir bra. För du är en sån social och go tjaj! Annars får du bara sälja dig på Istergade. Då får du en massa löööve!

2012-02-01 @ 07:18:38
Postat av: Bodypalace

=)

2012-02-01 @ 09:40:41
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0