i hear that you like the bad girls, is that true?

Ja, precis va.
Ibland är allt jättejättejättejättegött och sen nästa dag är det bara tråkigt. Precis som det är för alla människor antar jag. I'm nothing special, in fact I'm a bit of a bore...
For the time beeing har jag inte den blekaste aning om vad jag gör eller vad jag egentligen vill göra. Eller jo jag vet att jag jobbar när telefonen ringer och att jag har helt underbart fina vänner. Både gamla och nya.
I helgen var jag på äventyr i Tommarp och vilket äventyr det var...happ happ. Jävligt roligt måste jag ändå nämna att jag hade, en massa roliga saker men bäst var nog att jag var på lite outforskad mark utan någon att hålla i handen. Med Mickas vänner utan Micka.
Men det har jag lärt mig det senaste året, jag klarar mig ensam om jag måste. Jag går bara ur det med nya erfarenheter och hitintills har det nästan uteslutande varit positiva!
Eftersom jag använder denna blogg lite som en dagbok som jag skriver för att se tillbaka och komma ihåg hur det var. Ibland är även det bra. Så som en liten note to self; Tommarp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0