this old routine will drive you mad

Jag vill så mycket, samtidigt som det finns så mycket jag inte vill.
 

Okej folks, jag har sökt ett stort antal jobb i Göteborg. Inte tillräckligt verkar det dock som. Men fan, jag ska få ett jobb och bara göra annat än gå som vikare i kommunen och fisa runt i Ystad.
Don't get me wrong jag har massor med fint här, finaste vännerna man kan önska sig! Men för någon dag sen, eller många dagar sen, kom det som en hammare på mig att jag kommer aldrig någonsin komma vidare om jag inte gör annat. Jag kanske hamnar här om ett år igen, men då har jag förhoppningsvis andra lärdomar i bagaget.
 
Precis så klyschigt är det ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0