wäh

Jag tror fan snart jag smäller av. Jag släckte lampan men inställningen att "nu är det dags att nanna", det var klockan 23.30. Nu, tre timmar senare så  vill jag bara gråta. Jag har försökt allt. Öppna fönstret, stänga fönstret, läsa bok, skriva, gå och kissa, gå och dricka, slappna av säger väl sig själv och blunda och sånna myter. Började till och med räkna baklänges från 1000, men det hjälpte inte. Jag kan helt enkelt inte somna. Anledningen till att jag nu har snurrat på datorn är att jag har läst någonstans att man ska bryta den tankegången som man ligger och mal och ockupera hjärnan med annat med konkret tankeverksamhet. Så detta är mitt sista hopp!

För jag pallar i helvete inte mer, det har varit jox att somna nu ett par nätter i rad och jag orkar inte hålla på såhär mer. Jag har haft strul med sömn så det räcker nu tack. Grejen är ju bara att man lär sig aldrig hur det är man ska göra för att kunna somna. Varför kommer jag inte ihåg vad jag nu hade för knep när jag var nio bast och låg och skruvade i sängen som en daggmask i en regnpöl? USCH FAN FY! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0