Näst sista dagen

Idag har jag itne varit i skolan, jag kom igår fram till att det var smartare att skita i det eftersom vi ändå inte skulle göra något vettigt och eftersom jag behövde skriva klart den förbannade tyskan som jag aldrig såg ut att få färdig. Nu var jag hemma, sov länge, degade i soffan och skrev klart tyskan, yey. Det blev skitbra i början men slutet var lite halvdant, men jag orkar inte bry mig så väldigt. Framåt eftermiddagen spelade jag PS2 med syrran och handlade en julklapp nr jag följde med mamma och pappa in till stan. På Åhléns som var stället jag släpptes av utanför hittade jag en finfin julklapp och träffade finfina Emelie. Vi gick i högstadiet tillsammans och hon var då en av mina bästa vänner, nu på gymnasiet så träffas vi inte alls ofat, vilket jag tycker är jättesynd, men man glider ifrån varandra...
Inte nog med att det var näst sista dagen innan jullovet, det var också näst sista dagen på städjobbet, wiehoo. det vill säga om allt går som planerat och jag faktiskt får jobb på Hemmakväll. Annars får jag böna och be Emmylie att jag ska få jobba där i januari också, för får jag itne det har jag ingen aning om hur jag ska ha råd med allt jag ska göra.
På söndag bär det av till Sälen och där stannar vi en hel vecka, skidåkning och mys med famlijen och släkten ska bli underbart skönt, det känns som att man kommer kunna koppla av ordentligt. Nu sitter jag och Emmylie och hypar det som fasen, på söndag kommer det vara en fesd! Can't wait.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0