I told myself it's best if I forget you

Greetings!
Och jag som trodde att jag skulle ha det roligt ikväll, men nej det fick jag inte. Förkylningsmonstret har tagt mig och det släpper inte taget. Det är jobbigt och jag blir inte glad. Det verkar precis som att alla jag känner är förkylda, inte så gutti.

Så idag får jag roa mig med att klappa källingar och lyssna på musik, fota och läsa. Fast jag tror det kan bli bra det med, ibland behöver man inte göra något annat för att det ska bli trevligt. Och eftersom det är ganska fint väder så tror jag att jag ska gå ut på promenad, ja fast jag är förkyld. Jag får ju ta på mig mössa och vantar och ordentligt med kläder. Gud det låter ju sjukt, att ha mössa i september, men det blåser något så fruktanskvärt så det är faktiskt riktigt kallt ute. Okej, det är 12 grader men ägger man på kalla vindar så blir det riktigt kyligt.
Inte heller är syrran hemma så jag kan umgås med henne, hon är och spela en turnering, volleyboll. Många tycker jag är konstig som vill umgås med min lillasyster frivilligt, men vi kommer bara så bra överens, det märks inte alls att hon är två år yngre än mig, vi har samma humor, samma åsikter och så tycker vi om att bara sitta och snacka med varandra. Hon är nog den som känner mig bäst och vet mest om mig. Hon vet ju inte allt, men det är det ingen som gör, hon vet iaf mest.
När jag var i Stockholm t.ex. så saknade hon mig, hon hade tråkigt här hemma utan mig. Jag tror det hade varit annorlunda om vi bott i stan, för då hade vi nog varit mer hemma hon andra än hemma med varandra och då hade vi ju inte alls haft den relationen vi har idag. Nu saknar jag iaf henne!

Love's made a fool of you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0