Don't ask me, what you know is true

Idag är det fest, jag är pepp. Jag är helt säker på att det kommer bli en skitrolig fest, jag ska se till att iallafall jag har jätteroligt. Innan ikväll ska jag hjälpa min kära far med att måla ett staket.
När jag var liten och hjälpte honom med liknande saker så brukade det sluta med att det var mer färg på gräs, kläder, händer och ja, överallt utom på objektet som skulle målas. Jag vet inte hur många gånger jag blev tillsagd att jag inte fick måla fler gånger, men jag tjatade mig till att få en chans till "snälla, det var ju så längesen, jag kan göra det ordentligt den här gången!" men det slutade med lika mycket kladd varje gång. Det är faktiskt inte förrän för bara något år sedan som jag lyckades få tillbaka pappas förtroende när det kommer till att måla, jag kan väl ha varit 13-14 något sånt. Gud, har jag någonsin varit 13-14? Det känns som att jag hoppade direkt från 12 till 16 och 17.
Nu ska jag iaf försöka utan att kladda ner en massa saker, men jag kan ju inget lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0