Everybody is beutiful?

Är ala människor vackra eller är det bara bullshit? Själv säger jag nej, alla är inte vackra. VIlken tråkig värld om alla skulle ha ett perfekt utseende, slående skänhet är för mig tråkigt i längden.
Självklart är detta inte något jag kommit  fram till genom djupgående uträkningar och timslånga konsultationer med insatta i ämnet. Nej detta är en fråga om smak och min smak säger mig att de allra flesta inte alls är vackra, vissa har verkligen inte ansiktsdragen till fördel. MEN, ja det kom ett men, jag tror dock att alla är attraktiva på något sätt, för någon. Jag kan ju tex tycka att en kille/tjej är hur jävla vrålhet som helst och jag blir alldeles varm i kläderna bara av att titt apå personen, brevid mig står kanske någon som inget hellre vill än att vända sig om och kräka. Okej det var kanske lite överdrivet men vad jag ville ha sagt med det hela är att få är vackra men alla har något som göra att andra kan uppskatta deras utseende. 
Sen om utseendet spelar roll överhuvudtaget är en annan fråga, men den sparar jag, måste suga lite mer på den karamellen.

 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Bra sagt Strumpan! :)

2009-06-23 @ 21:03:58
URL: http://kristinwii.blogg.se/
Postat av: Kristin

Sv. Tack så mycket! :)

Låter inte så härligt att bränna sig i nacken :S

2009-06-23 @ 21:04:32
URL: http://kristinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0