Mången mö han övermannat

I just know att denna dagen kommer vara tråkig, det känns i hela kroppen. Okej, halva dagen har ju gått, men ändå. Jag måste laga tältet som gick sönder på Siesta! idag och så måste jag städa, mamma har satt mig och Micka på slavgörat. Jag hatar att städa, speciellt när mamma har bett om det, eftersom hon är så fruktansvärt petig och inget är bra nog. Jag vet iten hur många gånger som det har slutat med att hon har städat om helt och hållet efter att jag har dammsugit en hel dag.
Inget Hultsfred blir det heller, men inte för att jag intefick åka dit, utan för att jag inte får åka just då. Mamma och pappa ska utomlands och de vill inte att jag är på festival när de inte kan komma och hämta mig. Det resonemanget kan jag faktiskt förstå, so no hard feelings! Men lite surt är det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0