Besatt

Okej, nu har jag precis pratat i en liten stund med Casse på msn, the topic has been en speciell kille. Som jag nu inte kan sluta tänka på, detta är inte bra, han är ju min kompis, varför måste han vara så snygg. Men han är inte sådär obviously hot, utan det är lite mer closeted snygghet. Jag kommer helt enkelt äta honom med ögonen nästa gång jag ser honom, jag längtar! Men allvarligt talat, jag tror detta kan ha något att göra med att jag inte har varit intresserad av någon kille på ett tag, eller att jag inte strulat med någon, för tydligen så blir man knäpp i huvudet då! Men det är inget som jag inte kan ta, jag är bara rädd att jag ska hoppa på den här stackars killen när vi är på samma fest. OKej, jag är lite galen just nu, men jag hoppas det ska gå över, lite.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jag blir galen av att vara i hans närhet! Jag förstår dej snäckan!<3

2009-03-13 @ 08:06:21
URL: http://irisgoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0