nu och egentligen

Som vanligt slösar jag bort en massa tid framför datorn, inte för att jag gör något speciellt men det är ju alltid kul att kasta bort någon timme på absolut ingenting, eller hur?
Vad jag egentligen borde göra är språk, ligger liiite efter nu och det känns redan jobbigt fast jag är säker på att det inte kommer bli svårt att ta igen, men bara tanken på att plugga nu gör så att jag nästan får korstlutning mellan öronen, ni vet delen där det kletiga rosa ska sitta. Jag tror jag har tappat bort eller förlagt delar av den under de senaste veckorna. Le Brain
 Jag är fortfarande sjukt pepp och chansen att jag kollapsar innan dagen är slut är relativt stor, skulle jag vilja påstå.



Älskar denna bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0