autisterna!

Jag har nämnt bandet Autisterna ett antal gånger här och det är ingen stor hemlighet att jag älskar deras album, Sista scenen. Det kom 2008 och det var även då jag såg bandet live. På KB i Malmö en mysig liten spelning med fina vänner och underbar musik.
Men sen har det varit tyst från Autisterna, jag mailade och undrade varför. Då fick jag en mixskiva som svar. Det är då man som musikälskare blir glad, när bandet man lyssnar på tar sig tid att svara på frågor och skickar iväg en jättefin present till en.
Hur som haver så är Autisterna nu tillbaka i studion och jobbar på skiva nummer 2. Glädjen är stor!


Gå in på deras hemsida och kolla upp dem mer noga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0